שלום רב! תודה שבחרתם להשתמש במדריך אלקטרוני שלנו. כפתור מספר 2 שבשורה השנייה בלבד מאפשר כמה אופציות של של הכנת מים לחיזוק הבריאות או/ו לעזר ברפואה, כאשר כל אופציה תלויה בפרטי שימוש כדלקמן. המים מאוד מועילים לקליטה יותר טובה של השפעות כלל בריאותיות של נוסחה על המשתמש/ת בה ובמידת הצורך גם כן עוזרים לרפואתו/ה.

אופציה זאת דורשת עיון מסוים וציוט מדויק להוראות היצרן ולכן מומלץ להתחיל להשתמש בה רק לאחר שהתרגלתם בשימוש בשאר אופציות של נוסחה למשתמשים פרטיים. עם זאת יצוין כי לאחר שתתרגלו בשימוש תראו כי כל האמור כאן בכלל לא מסובך ודי קל בשימוש.

כל האופציות הבאות מופעלות באמצעות רישיון שלכם שבתוקף, לאחר שכבר קיבלתם לפחות פעם אחת (כגון היום או אתמול) את נוסחת חיים בגרסתה המוזכרת ברישיון שלכם. בזמן הפעולות הבאות היינו לאחר לחיצתכם בכפתור 2 האמור, רישיון שלכם לשימוש בנוסחה זאת יעביר אתכם למכשיר אינטרנטי חכם שמאפשר הכנת מים לחיזוק הבריאות ולעזר ברפואה כדלקמן. מכשיר אינטרנטי זה פועל כעיקר באמצעות גילוי של סוגי אנרגיה חיובית שונים שצריכים לפעולה מסוימת. סוגי אנרגיה אלה ניגלות כאשר דף אינטרנט מיוחד עם מרובע לבן (עם פנס מצויר בפנים) נימצא על גבי המסך של מחשב או של טלפון נייד שלכם.

1. בכל יום לפני הכנת מים:

א. פעולה מינימלית: פעם ביום** להעלות על המסך את הקובץ שלך של הרישיון או להוציא מתיק לא שקוף או מכיס את הרישיון שהודפס*, לקרוא את המילים המודגשות ולגעת בכפתור. אזהרה: בפעם הראשונה יש לציית לאזהרות כדלקמן***

ב. להוספת היעילות של נוסחה מאוד מומלץ לא רק לקבל אותה כל יום אלא גם לעשות סוג כזה של מדיטציה איתה (אגב מדיטציה ברמה מאוד גבוהה ויחד עם זאת ללא צורך ניסיון קודם בעניין המדיטציות). לשם כך יש להכין מקום נוח לישיבה או חצי שכיבה נוחה, לקבוע מראש מה יהיה משך הזמן לאותה מדיטציה ולעמוד בזמנים שקבעתם לפעם הזה. ואחרי זה לקיים את האמור בסעיף א. הנ”ל.

2. להכנת מים למשתמש/ת עצמו/ה: 

2.1. קיום של האמור בסעיף 1 הנ”ל.

2.2. להכין כלי עם פקק ועם מדבקה שכתוב עליה: מים לחיזוק הבריאות של…

2.3 לגעת בכפתור 2 של הרישיון

2.4. בדף שנפתח לגעת בקישור ”להפעיל” שדרכו עוברים למכשיר אינטרנטי עם מרובע לבן. להשאיר מרובע לבן על המסך למשך הזמן של לפחות כ-8 דקות. לסגור את הפקק של הכלי עם מים שהכנת.

2.5. למנוע בצורה סבירה את השימוש של האחרים במים שהכנת כמו שהיית מונע/ת את השימוש בכל סוג של וויטמינים או תרופה שנרשמו לך אישית.

3. להכנת מים למשתמש/ת אחר או מטופל:

3.1. קיום של התנאים כדלקמן**** וקיום של האמור סעיף 1 הנ”ל.

3.2. להכין כלי עם פקק ועם מדבקה שכתוב עליה: מים לחיזוק הבריאות של… (שם ושם משפחה של מי שאמור/ה להשתמש במים אלה)

3.3. להגיד לצורך רפואה של מי בפעם הזאת אתה/את מכין/ה את המים

3.4. לגעת בכפתור 2 של הרישיון.

3.5. לשים מים בכלי האמור עם פקק פתוח.

3.6. בדף שנפתח לגעת בקישור ”להפעיל” שדרכו עוברים למכשיר אינטרנטי עם מרובע לבן.

3.7. להשאיר מרובע לבן על המסך למשך הזמן של לפחות כ-8 דקות.3.8. לסגור את הפקק של הכלי עם מים שהכנת.

למנוע בצורה סבירה את השימוש של אחרים במים שהכנת עד למסירתם למקבל/ת (לשימוש הילד/ה יש למסור אותם על ידי מישהו/י די מבוגר/ת). להסביר לו/ה על החובה למנוע את השימוש במים אלה מאחרים.

____________________________________________________
* היינו קובץ שהועתק או רישיון שהודפס (מאתר שמאושר על ידי המכון) על ידיך או על ידי מישהו/י אחר/ת בשבילך (או זה שניתן לך באישור של מכון או נציגו מוסמך)** מומלץ לאחר ארוכה כלה לפני זה. מומלץ בשעות בוקר. אם מקבלים את הנוסחה בפעם ראשונה באותו יום – יש לקבל אותה לפחות שעה לפני שינה.*** לתשומת לבך! כאשר באמצעות נוסחת חיים התחברת לאנרגיות חזקות, בריאות ונעימות אבל חדשות לך, ובמיוחד תוך כמה שעות וימים הראשונים, יש גם להתנהג בהתאם לכך, ובמיוחד בשעות הראשונות של התחברות שבפעם הראשונה. לכן לאחר קבלת הנוסחה בפעם הראשונה יש לקיים כמה הוראות מיוחדות לשימוש רישיון כפי שמובא באזהרות:

**** שולם עבור מי שאתה/את מכין/ה בשבילו/ה את המים בפעם הזאת עבור השימוש בנוסחה הזאת ותשלום זה בתוקף או/ו שולם עבור רשותך להכין מים כנ”ל (כגון לכמה או/ו לכלל אנשים) היינו תשלום כפי אושר בעניין זה (באופן כללי כגון באתר של מפיץ מוסמך או אישית לגביך) לגביך על ידי מכון או/ו נציגו מוסמך ותשלום זה בתוקף. אתה/את מכין/ה אותם מים בפעם הזאת בשביל אותו/ה אדם/אישה/ילד/ילדה לגביו/ה ניתן לך אישור האמור (באופן כללי או פרטי) כדי להכין לאותו/ה אדם/אישה/ילד/ילדה מים כאלה. אם לצורך של הכנת המים אתה/את (במקום לעבור לאתר כנ”ל) משתמש/ת במכשיר מיוחד, תהיה חייב באישור (של מפיץ מוסמך) לשימוש בו.

 


Leave a Reply